1394-05-08 01:22
2358
0
18208
حسن نیا تشریح کرد:

برنامه های تشییع و تدفین شهدای غواص در گلستان

مدیرکل حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با بیان اینکه پیکرهای مطهر 13 شهید غواص و خط شکن از تاریخ 15 مرداد لغایت 20 مرداد در شهرهای استان تشییع می‌شوند، گفت: هیچ کدام از شهدای غواص استان گلستان احراز هویت نشده‌اند.

به گزارش گلستان ما ؛ عباس حسن نیا مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در جمع خبرنگاران از تشییع پیکرهای مطهر 13 شهید غواص و خط شکن از تاریخ 15 مرداد لغایت 20 مرداد در شهرهای استان خبر داد و گفت: پیکرهای مطهر شهدا در روز 14 مرداد از معراج شهدا تهران تحویل گرفته می‌شود و روز پنجشنبه(15 مرداد) مراسم تشییع در شهر گمیشان برگزار می‌شود.

وی افزود: سپس پیکرهای مطهر به بندرترکمن و کردکوی منتقل و در آنجا نیز مراسم تشییع برگزار خواهد شد. همچنین پنجشنبه شب در کردکوی مراسم وداع با شهدا همراه با قرائت دعای کمیل برگزار می‌شود.

حسن نیا تصریح کرد: روز جمعه(16 مرداد) پیکرها در سه شهر علی آباد کتول، رامیان و آزادشهر تشییع و در روز شنبه در شهرهای مینودشت، گالیکش و کلاله تشییع خواهند شد. همچنین در روز یکشنبه(18 مرداد) پیکرهای مطهر شهدا در شهر مراوه تپه تشییع می‌شوند. در نهایت پیکرهای مطهر به گرگان منتقل خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان خاطرنشان کرد: مراسم وداع با شهدای گمنام غروب روز یکشنبه در مصلی گرگان برگزار می‌شود و روز بعد(دوشنبه) پیکرها در شهر گرگان تشییع و سپس جهت تدفین به شهرهای بندرگز، آق قلا و گنبد و... منتقل می‌شوند.

وی در پایان گفت: مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدا در شهرهایی که تدفین قرار است تدفین شوند، دوشنبه شب برگزار می‌شود و در روز سه‌شنبه در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) پیکرهای مطهر 13 شهید غواص و خط شکن تدفین می‌شوند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.